Podrska
Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

Filmomanija

21.03.2008., petak

27.Ace Ventura:Pet Detective

Image Hosted by ImageShack.us

Godina:1994
Žanr:Komedija
Trajanje:86min
Redatelj:Tom Shadyac
Glumci:Jim Carrey,Courteney Cox,Sean Young,...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Komentar na Film:Film je ok meni nije bas nesto presmijesan meni osobno je drugi dio puno bolji ima boljih shema i tako ali nije los za pogledati
Sadržaj:Šašavi detektiv za životinje Ace Ventura prezivljava tako da trazi nestale zivotinje i u suradnji je sa policijom.Kada ga unajme da pronađe Miami Dolphins nestalu maskotu dupina on se baca na posao odma i kao sto biva nejde mu sve od ruke,ceka ga mukotrpan posao u pronalazenju krivca...
Ocjena:/3/

- 15:17 - Kritiziraj (3) - Crno na Bjelo - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Evo kao sto vidite prestao sam pisati an blog jer nisam imao vremena al svaki cas cu poceti uzeo sam si vremena da gledam filmove i tako cu i pisati pa pozdravljam vas sve i navratite koji put jer ce uskoro mnostvo filmova osvanuti na blogu pozzz!<
Moj msn:kriplinec@hotmail.com

Na ovom blogu mozete saznati neke informacije o filmovima,pisat cu SVOJA osobna misljenja o nekom filmu...



Counter
Get a Counter






Ovo su Ocjene koje cu davat filmovima na blogu:
5(ovo morate svakako pogledati film je odlican)
4(pogledajte film nece vam biti zao)
3(nije los niti dobar)
2(ako nemate sta da radite pogledajte taj film)
1(ovo nikako nemojte gledat ako vam je zivot mio)



Koji Žanr Filma Najviše Volite:
Horor
Akcija
Komedija
Triler
Romantični
Obiteljski
Crtić
SF
Ja ne gledam filmove!!!
Free polls from Pollhost.com