Podrska
Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

Filmomanija

01.11.2006., srijeda

18.James Bond 007:Dr.No

Image Hosted by ImageShack.us
(Doktor No)
Godina:1962
Redatelj:Terence Young
Trajanje:110min
Žanr:Akcija
Glumci:Sean Connery,Ursula Andress,Joseph Wiseman,...
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Komentar Na Film:Film mi je dobar makar ima onako kako bi se to reklo nekih scena gdje se vidi da da se to ne događa to sto je na filmu zaprav.Svi filmovi sa James Bondom su mi dobri,u ovom filmu mi je najbolja scena baba sa automatom puca na James Bonda koji smeh hehe.
Sadržaj:Kada ubiju vezu sa Jamajkom James Bond je poslan da to istrazi,tamo dolazi do nekakvih dokaza koji ga vode prema nekakvom otoku.No prica se da na tom otoku ima zmajeva koji rigaju vatru.I sada James Bond krece na taj otok sa Quarellom.Tamo nailazi na jednu djevojku koja je tamo dosla skupljti skoljke.Na tom otoku živi misteriozni Doktor No kojem James Bond postaje veliki problem,...
Ocjena:/4/

- 13:05 - Kritiziraj (7) - Crno na Bjelo - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Evo kao sto vidite prestao sam pisati an blog jer nisam imao vremena al svaki cas cu poceti uzeo sam si vremena da gledam filmove i tako cu i pisati pa pozdravljam vas sve i navratite koji put jer ce uskoro mnostvo filmova osvanuti na blogu pozzz!<
Moj msn:kriplinec@hotmail.com

Na ovom blogu mozete saznati neke informacije o filmovima,pisat cu SVOJA osobna misljenja o nekom filmu...



Counter
Get a Counter






Ovo su Ocjene koje cu davat filmovima na blogu:
5(ovo morate svakako pogledati film je odlican)
4(pogledajte film nece vam biti zao)
3(nije los niti dobar)
2(ako nemate sta da radite pogledajte taj film)
1(ovo nikako nemojte gledat ako vam je zivot mio)



Koji Žanr Filma Najviše Volite:
Horor
Akcija
Komedija
Triler
Romantični
Obiteljski
Crtić
SF
Ja ne gledam filmove!!!
Free polls from Pollhost.com